czwartek, 14 lutego 2013

Prolog

Witam.
Ostatnimi czasy postanowiłem zrobić sobie maraton filmowy „Gwiezdnych wojen”, epizody I-VI. Ta czynność ponownie uświadomiła mi, jaka przepaść dzieli starą i nową trylogie. Nawiasem mówiąc, nowe filmy to bulszit. Tak więc, dzięki dobrodziejstwu google, udało mi się odnaleźć bardzo długie video-recenzje, które dokładnie opisują i ośmieszają wszystkie błędy tych produkcji.

Musze przyznać, że w większości kwestii zgadzam się z recenzentem. Kompletnie brakuje tam logiki. W ten oto sposób wpadłem na pomysł stworzenia tego bloga. Mam zamiar tu - epizod po epizodzie - spróbować naprostować wszelkie nielogiczności tak, by historia objęta wszystkimi 3 częściami trzymała się kupy w duchu starej trylogii. Dlaczego? Otóż staram się stworzyć system RPG oparty na tym wspaniałym świecie, a nie mogę się jakoś za to zabrać, gdy mam odczucie, iż polowa tego owocu jest zepsuta. Tak, wiem, że istnieje już RPG oparty o mechanikę D20, ale bądźmy szczerzy, to D&D z mieczami świetlnymi, całkowicie pozbawiony nastroju, jaki wprowadzają „Nowa nadzieja”, „Imperium kontratakuje” i „Powrót Jedi”. To tymczasem.

2 komentarze:

  1. Chętnie poczytam i sprawdzę, czy zgadza się z moimi odczuciami ;]
    A potem napiszesz coś o swoim systemie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest plan, przedstawie go tu w calosci do uzycia pro bono komu sie spodoba. Licze tez na pomysly z zewnatrzwiec nie nalezy sie bac krytykowac. PS: Postaram sie wysylac 1-2 notki na tydzien

      Usuń